OKULU : İlköğretim Okulu ÜNİTELENDİRİLMİŞ ÖĞRETİM YILI : 2010–2011
DERS : İngilizce YILLIK DERS PLANI SINIF : 8A,B
SÜRE | ||||||||
AY | HAFTA | SAAT | HEDEF | DAVRANIŞLAR | KONULAR | ÖĞRENME- ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ ARAÇ VE GEREÇLERİ | DEĞERLENDİR-ME(Hedef ve Davranışlara Ulaşma Düzeyi) |
EYLÜL | 20-24 EYLÜL | 4 | Bir şey yapma talimatını verme, emretme. Kişilere bir şeyler yapmalarını öğütleme. Görüş bildirme, tercih yapma. Beklentiler | Kelimelerle resimleri eşleme. Okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısıyla okuma, detaylı okuma, detayları anlayarak kullanabilme Yeni öğrenilen ifadeleri kullanabilme. Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama Şarkıyı ayrıntılı bir | UNIT ONE FRIENDSHIP Friendship Rules | The Eclectic way, matching, skimming and scanning, pair work | Teacher’s Book Student’s Book Pictures DVD player | |
27-30 Eylül 1Ekim | 4 | Hakkında bilgi edinme, beklentileri dile getirme. Kişisel özellikleri açıklama. Geçmiş zaman ve alışkanlıklar hakkında bilgi verme, sorma. | Şekilde dinleme. Dinledikleri metne dayanarak yorum yapabilme. Yeni öğretilen ifadeleri kullanarak konuşma. Yeni öğrenilen bilgileri kullanarak yazı yazma. Hayallerindeki ideal arkadaşın niteliklerini listeleme. | UNIT ONE FRIENDSHIP Friendship Rules | conversation practice, Critical thinking, Question & answer technique, role play | Colored pencils Workbook |
EKİM | 4-8 EKİM | 4 | Gerçek bilgileri sorma, öğrenmeye çalışma. Tanıma, sorma, betimleme. Basit emirler (talimat) verme | Çoklu zekâ türlerini hatırlama, kendilerine uygun olanı işaretleme. Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısı ve ayrıntılı bir şekilde dinleme. Metinde duydukları ifadeleri kullanabilme Şarkı dinleme, söyleme Okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metin hakkında genel bir bakış açısıyla okuma. | UNIT TWO ROADS TO SUCCESS Study Skills | The Eclectic way, fill in blank exercise, song teaching, skimming and scanning | Teacher’s Book Student’s Book Photographs DVD player | |
11-15 EKİM | 4 | Yerine getirme. Basit yöntemleri anlatma. Sonuçlar çıkarma. | Detaylı bir okuma çalışması yapma. Tabloda gördükleri ifadeleri kullanabilme. Öğretilecek dil yapısını görme. Vurgulamayı öğrenme. Yeni öğrenilen bilgileri kullanarak yazı yazma, bir sunum yapma, en çok sevdikleri etkinlilerin listesini yapma | UNIT TWO ROADS TO SUCCESS Study Skills | Direct method Intonation Presentation | Flash cards Real objects Workbook | ||
18-22 EKİM | 4 | Bilgi verme. Öğüt verme. Tekliflere, öğütlere karşılık verme. İnsanları dikkat etmeleri veya uzak durmaları konularda uyarma talimat verme, | Tablodan seçtikleri bir sıfatı jest ve mimiklerle anlatma, tahmin etme. Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısı ve ayrıntılı bire şekilde dinleme. Metinde duydukları ifadeleri kullanabilme, yorum yapabilme. Yeni dil yapısını sezdirme, gösterme. Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma. | UNIT THREE IMPROVING ONE’S LOOK Body Care | The Eclectic way, pre-reading questions, skimming and scanning, guessing pair work, | Teacher’s Book Student’s Book Pictures DVD player | ||
25-28 EKİM | 4 | Emretme. Basit sonuçlar çıkarma, tavsiyede bulunma. İnsanların kişisel ve fiziksel özelliklerini betimleme | Öğrencileri okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısıyla ve ayrıntılı bir şekilde okuma. Öğrendikleri ifadeleri kullanabilme, yazı yazabilme. Ünlü insanların resimlerinden parçalar keserek ideal kişiyi oluşturmak | UNIT THREE IMPROVING ONE’S LOOK Body Care | discovery technique question and answer technique group work, | Real objects Workbook | 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı |
KASIM | 1-5 KASIM | 4 | Gerçekleri sorma, öğrenmeye çalışma. Şaşkınlık bildirme gösterme. Geçmişteki olaylar ve durumlar | Resimde gördükleri aile fertlerini hatırlamaya çalışma. Öğrencileri okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısıyla ve ayrıntılı bire şekilde okuma. Öğrendikleri ifadeleri kullanabilme. Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. | UNIT FOUR DREAMS Sweet Dreams | The Eclectic way, picture talking, Question &answer technique, pair work, | Teacher’s Book Student’s Book Pictures | The First Written Exam |
8-12 KASIM | 4 | Hakkında konuşma. Basit öyküleri anlama, yazma. Geçmişte yapabildiklerimizi, yapamadıklarımızı anlatma. | Metni genel bir bakış açısı ve ayrıntılı bir şekilde dinleme. Dinlenilen metne dayanarak yorum yapabilme. Bu ünitede öğrendikleri yeni ifadeleri kavrayabilme. Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma. Yeni öğrendikleri bilgileri kullanarak konuşma, yazma. Hayal ettikleri bir yerin resmini çizme. | UNIT FOUR DREAMS Sweet Dreams | skimming and scanning, discovery technique | DVD player Workbook | Atatürk Haftası | |
15-19 KSAIM | 4 | KURBAN | BAYRAMI | TATİLİ | Pazartesi arefe | |||
22-26 KASIM | 4 | Ünite 1–2–3–4 teki tüm hedefler | İyi arkadaş olmanın on yolu. Açıklamalardan anladıklarını bir paragraf halinde yazma. Doğru cümleleri yeşil yanlış cümleleri kırmızı ile işaretleme. ‘too’ ve ‘enough’ kullanarak cümle yapma. Resimdeki yanlışları bulma. | EXTRA ACTIVITIES FOR UNITS 1-2-3-4 | fill in blank exercise, Completion, picture talking | Teacher’s Book Student’s Book Colored pencils |
ARALIKARALIK | 29-30 KASIM 1-3 ARALIK | 4 | Gerçekleri sorma, öğrenmeye çalışma. Geçmişteki olaylar ve durumlar hakkında konuşma. | Tarihlerin okunuşunu hatırlama. Kelimeleri doğru telaffuz etme. Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısı ve ayrıntılı bir şekilde dinleme. Dinlenilen metne dayanarak yorum yapabilme. | UNIT FIVE ATATÜRK: THE FOUNDER OF | The eclectic way Pronunciation Skimming and scanning. Jumbled sentences. | Teacher’s Book Student’s Book DVD player | |
6-10 ARALIK | 4 | Basit öyküleri anlama, yazma. Geçmişte yapabildiklerimizi, yapamadıklarımızı anlatma. | Öğrencileri okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısıyla ve ayrıntılı bire şekilde okuma. Öğrendikleri ifadeleri kullanabilme. Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma. Yeni öğrendikleri bilgileri kullanarak konuşma, yazma. Kurtuluş Savaşı’nda bulunan karakterlerden biriyle görüşmeyi hayal etme, onunla röportaj yapma. | UNIT FIVE ATATÜRK: THE FOUNDER OF | fill in blank exercise, reading comprehension questions, pair work, role play, Question & answer | Workbook | The Second Written Exam | |
13-17ARALIK | 4 | Gerçekleri sorma, öğrenmeye çalışma. Geçmişteki olaylar ve durumlar hakkında konuşma. | Konuşma balonuna göre sorulara cevap verme. Öğrencileri okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısıyla ve ayrıntılı bire şekilde okuma. Okudukları metinle ilgili yorum yapabilme. When ve while kullanımı. Öğrendikleri ifadeleri kullanabilme | UNIT SIX DEDECTIVE STORIES The story of stolen necklace | The eclectic way Question & answer technique, antonyms / synonyms, skimming and scanning, fill in blank exercise | Teacher’s Book Student’s Book DVD player, | ||
20-24 ARALIK | 4 | Basit öyküleri anlama, yazma. Geçmişte yapabildiklerimizi, yapamadıklarımızı anlatma. | Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısı ve ayrıntılı bir şekilde dinleme. Dinlenilen metne dayanarak yorum yapabilme. Yeni öğrendikleri bilgileri kullanarak konuşma, yazma. Çalınan Kolyenin Hikâyesi’ni tekrar okuyup kanıtlara dayanarak olayı çözme. | UNIT SIX DEDECTIVE STORIES The story of stolen necklace | discovery technique reading comprehension questions, | Colored Pencils Workbook | ||
27-31 ARALIK | 4 | Gerçekleri sorma, öğrenmeye çalışma. Kişisel tecrübeler hakkında konuşma. | Zaman çizelgeleri ile cümleleri eşleştirme. Öğrencileri okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısıyla ve ayrıntılı bire şekilde okuma. Metinde geçen bazı kelimelerin anlamını tahmin etme. Yeni dil yapısını sezme, görme. Belli bir zaman belirtmeden kişisel deneyimleri ifade etme. Kişisel deneyim ve yaşantılarını ifade etmeyi pekiştirme. | UNIT SEVEN PERSONAL EXPERIENCES Places | The eclectic way Skimming and scanning. Prediction, discovery technique Conversation practice | Teacher’s Book Student’s Book | 27 Aralık Atatürk’ün Ankara’ya gelişi. |
OCAK | 3-7 OCAK | 4 | Gerçekleri sorma, öğrenmeye çalışma. Kişisel tecrübeler hakkında konuşma. | Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısı ve ayrıntılı bir şekilde dinleme. Metinde duydukları ifadeleri kullanabilme. Kelimeleri vurgulama, doğru telaffuz etme. Deyim ve özlü sözleri öğrenme. Neither ve Too ifadelerini doğru kullanabilme. Kişinin fikrini ve düşüncesini desteklerken kullanılan ifadeler. Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma. Yeni öğrendikleri bilgileri kullanarak konuşma, yazma. Şarkı dinleme söyleme. Kişisel tecrübelerle ilgili bir anket hazırlama | UNIT SEVEN PERSONAL EXPERIENCES Places | fill in blank exercise, intonation, pronunciation, memorization, pair work, role play, dramatization, question and answer | Colored pencils Workbook | |
10-14 OCAK | 4 | Başkalarından bir şey yapmalarını rica etme. Kişilere bir iş yapmalarını emretme, talimat verme. Yardım isteme, reddetme. | Bireysel deneyimleri ifade ederken kullan-dığımız ifadeleri hatırlatma. Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısı ve ayrıntılı bir şekilde dinleme. Yeni kelimeleri öğrenme, duydukları ifadeleri kullanma. Yeni dil yapısını sezme, görme. Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma | UNIT EIGHT COOPERATION IN THE FAMILY Running Errands | The eclectic way Pair work, Question & answer technique, group work, Skimming and scanning. Memorization | Teacher’s Book Student’s Book DVD player | The Third Written Exam | |
17-21 OCAK | 4 | Özür dileme. Geçmiş aktiviteler ve tamamlanmış eylemler hakkında konuşma. Minnettarlık bildirme. | Öğrencileri okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısıyla ve ayrıntılı bire şekilde okuma. Öğrendikleri ifadeleri kullanabilme. Ünitede geçen yeni ifadeleri öğrenme. Yakın geçmişte yaptığımız eylemleri anlatırken kullandığımız ifadeleri öğrenme. Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma. Öğrendikleri dil yapısını uygulayabilme, pekiştirme. Yeni öğrendikleri bilgileri kullanarak konuşma, yazma. İki resim arasındaki farkı bulma. | UNIT EIGHT COOPERATION IN THE FAMILY Running Errands | discovery technique Question & answer technique, fill in blank exercise reading comprehension questions dramatization | Workbook | ||
24-28 OCAK | 4 | Ünite 5-6-7-8 deki tüm hedefler. | Okuma parçasındaki eksik yerleri verilen ifadelerle doldurma. Soruların cevabını düşünme. When ve while ile cümle kurma. Eksik bilgileri tamamlama. Aynı görüşte olup olmadığımızı belirtme. Diyalog tamamlama. | EXTRA ACTIVITIES FOR UNITS 5-6-7-8 | Fill in blank exercise, reading comp. questions, picture talking, jumbled sentences Completion | Teacher’s Book Student’s Book |
ŞUBAT | 14-18 ŞUBAT | 4 | Gerçekleri sorma, öğrenmeye çalışma. Eğitimi nitelikleri, becerileri anlatma. | Spotty’nin sorularını okuyup cevaplama Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısı ve ayrıntılı bir şekilde dinleme. Metinde geçen kelimelerin anlamlarını öğrenme. Yeni dil yapısını sezme, görme (for / since) Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma. | UNIT NINE SUCCESS STORIES A Living Scientist | The eclectic way Question & answer Pair work, conversation practice Skimming scanning, memorization | Teacher’s Book Student’s Book DVD player | |
21-25 ŞUBAT | 4 | Başarılar hakkında konuşma. | Öğrencileri okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısıyla ve ayrıntılı bire şekilde okuma. Öğrendikleri ifadeleri kullanabilme, kelimelerin anlamını öğrenme. Okudukları metinle ilgili yorum yapabilme. Yeni öğrendikleri bilgileri kullanarak konuşma, yazma. Önemli bir icadın tarihini bulma | UNIT NINE SUCCESS STORIES A Living Scientist | Discovery technique, pair work | Real objects, flash cards Colored Pencils Workbook |
MART | 28 ŞUBAT 1-4 MART | 4 | Basit öyküleri yazma, anlama. Başarıdan bahsetme. Son olayları ve bitmiş eylemleri anlatma. | Klasik masalları hatırlama. Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. Hikâye tamamlama. Okuma metni hakkında genel bilgi edinme. Ayrıntılı bir şekilde okuma. Öğrendikleri ifadeleri kullanabilme. Yeni dil yapısını sezme, görme. Öğrendikleri bir yapıyı uygulayarak kavarama. | UNIT TEN READING FOR ENTERTAINTMENT A Modern Short Story | The eclectic way Question & answer technique, conversation practice, pair group work, | Teacher’s Book Student’s Book Colored Pencils | |
7-11 MART | 4 | Kişisel tecrübeleri anlatma. | Bu ünitede öğrendiklerini daha önce öğrendikleriyle harmanlayarak yazma. Bir hikâyede karakterleri tasvir etme, olayları tartışma. Öğrencilerin masaldaki bir kahramanı zihinlerde nasıl canlandırdıklarını çizme. | UNIT TEN READING FOR ENTERTAINTMENT A Modern Short Story | Skimming scanning, dramatization discovery technique completion, group work, drawing | DVD player Workbook | ||
14-18 MART | 4 | Basit hikâyeleri anlama, başkalarının görüşlerini onaylama. Kişisel hedefleri ve sonuçları açıklama. İstek ve arzuları bildirme, sorup öğrenme. | Would like yapısını pekiştirme. Öğrencileri okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metin hakkında genel bilgi edinme ve ayrıntılı bir şekilde okuma. Öğrendikleri ifadeleri kullanabilme. Yeni dil yapısını sezme, görme Öğrencileri okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metin hakkında genel bilgi edinme. | UNIT ELEVEN PERSONAL GOALS Knowing What You Want | The eclectic way Pair work, conversation practice, discovery technique | Teacher’s Book Student’s Book | The First Written Exam 18 Mart Şehitler Günü | |
21-25 MART | 4 | Maksadı, niyeti araştırmak için soru sorma, cevap verme. Maksat, sebep, sonuç açıklama, sebep bildirme. | Metinde geçen bazı kelimeleri verilen ipuçlarına göre tahmin etme. En çok yapmak istedikleri on şeyi belirleme. Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma. Yeni öğrendikleri bilgileri kullanarak konuşma, yazma. Gelecek beş yıla dair beş hedef belirleme | UNIT ELEVEN PERSONAL GOALS Knowing What You Want | Fill in blank exercise, group work, | DVD player Workbook | ||
28-31 MART 1 NİSAN | 4 | Güçlü ve zayıf yönlerimizi bilme, ifade etme. | Geleceğe dair planların nasıl ifade edileceği konusunu hatırlatma. Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. Metin hakkında genel bilgi edinme. Resme bakarak metin hakkında tahminde bulunma. Metni ayrıntılarıyla anlama. Metinde geçen kelimeleri daha iyi kavarama. Yeni dil yapısını ve zıt anlamlı kelimelerin nasıl yapıldığını sezdirme, görme. Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma. | UNIT TWELVE PERSONALITY TYPES Identifying strengths and weaknesses | The eclectic way Conversation practice, prediction, skimming and scanning | Teacher’s Book Student’s Book |
NİSAN | 4-8 NİSAN | 4 | İnsanları kişisel özelliklerine göre betimleme. | Öğrencileri okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metin hakkında genel bilgi edinme. Yeni öğrendikleri ifadeleri kullanma. Kelimeleri daha iyi kavrama. Ölçekteki değerlerden kendilerine uygun olanı işaretleme. Yeni öğrendikleri bilgileri kullanarak yazma. Kendileri için önemli olduğunu düşündükleri bir kişinin zayıf ve güçlü yönlerini yazma. | UNIT TWELVE PERSONALITY TYPES Identifying strengths and weaknesses | discovery technique guessing, group work, | DVD player Real object Workbook | |
11-15 NİSAN | 4 | Ünite 9–10–11–12 deki tüm hedefler | Boşlukları since veya or ile doldurma. Resimleri ve doğru Kelimeleri eşleştirme. Paragrafları doğru sıraya koyma. Doğru görüşü seçme. Sebepleri saptama. İstediği geleceği çizme. Zihin haritasını tamamlama. | EXTRA ACTIVITIES FOR UNITS 9-10-11-12 | fill in blank exercise, matching, jumbled paragraphs completion, drawing | Teacher’s Book Student’s Book | ||
18-22 NİSAN | 4 | Fikirlerini ve kararlarını bildirme. | Dil öğreniminde zayıf ve güçlü yönlerinin neler olduğunu sorma. Öğrencileri okunacak metne zihin olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısıyla okuma. Metin başlığını bulma. Ayrıntılı bilgi edinme. Yeni kelimeler öğrenme. Yeni öğrendikleri ifadeleri kullanma. Kelimeleri doğru telaffuz etme. | UNIT THIRTEEN LANGUAGE LEARNING A Good Language Learner | The eclectic way pair work, skimming and scanning, fill in blank exercise, intonation | Teacher’s Book Student’s Book DVD player | The Second Written Exam 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı | |
25-29 NİSAN | 4 | Fikirlerini ve kararlarını bildirme. | Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısı ve ayrıntılı bir şekilde dinleme. Kelimelerin anlamlarını metinden çıkarma. Yorum yapabilme. Yeni dil yapısını sezme, görme. Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma. Yeni öğrendikleri ifadelerle yazı yazabilme, konuşabilme. Bir metnin temel fikirlerini ortaya koyma. “İdeal dil öğrencisi nasıl olmalıdır.” Kampanya posteri hazırlama. | UNIT THIRTEEN LANGUAGE LEARNING A Good Language Learner | discovery technique Pair work, true false exercise, Question & answer technique, | Real objects Flash cards Workbook |
MAYIS | 2-6 MAYIS | 4 | İnsanları dikkat etmeleri veya uzak durmaları gereken konularda uyarma. | Küresel ısınma içerikli resim hakkında görüş bildirme. Öğrencileri okunacak metne zihin olarak hazırlama. Metinle ilgili genel ve ayrıntılı bilgi edinme. Detaylı okuma yapma, parçada geçen kelimeleri daha iyi kavrama. Metinle ilgili yorum yapabilme. Kelimelerin doğru telaffuzu-nu öğrenme. Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama | UNIT FOURTEEN PRECAUTIONARY MEASURES Sensible Precautions | The eclectic way pair work, picture talking, skimming and scanning, intonation | Teacher’s Book Student’s Book | |
9-13 MAYIS | 4 | Kişilere bir şey yapmayı öğütleme | Metni genel bir bakış açısı ve ayrıntılı bir şekilde dinleme. Metinde geçen kelimeleri daha iyi kavrama. Ünitede öğrendikleri yeni ifadeleri kavrama. Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma. Yeni öğrendikleri bilgileri kullanarak konuşma, yazma. Batmakta olan bir gemde olduklarını hayal etme. Yanlarına yalnızca beş nesne alacaklarını, bunları seçme nedenlerini yazma | UNIT FOURTEEN PRECAUTIONARY MEASURES Sensible Precautions | Pair work Completion Group work | DVD player Workbook | ||
16-20 MAYIS | 4 | Aynı veya faklı fikirde olduklarını söyleme, sorma. Bir şey yapmayı önerme. | ‘prefer’ yapısını hatırlama. Öğrencileri okunacak metne zihin olarak hazırlama. Metin hakkında genel bilgi edinme. Metni ayrıntılı bir bakış açısı ile okuma. Kendi yaratıcılıklarını kullanarak metne ilaveten farklı tatil faaliyetleri planlama. Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. | UNIT FIFTEEN PREFERENCES | The eclectic way pair work individual questions, skimming and scanning, completion, group work | Teacher’s Book Student’s Book | 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı, | |
23-27 MAYIS | 4 | Bir öneriyi veya daveti kabul etme, reddetme. Tercihi sorma, söyleme. İstek, arzuyu sorma, söyleme | Metin hakkında genel bilgi edinme ve metni ayrıntılı bir şekilde dinleme. Metinde geçen kelimelerin anlamlarını öğrenme, onunla ilgili kurulmuş cümleleri kavrama. Otel kayıt formu doldurma. Yeni dil yapısını sezme, görme. Tercih etmeyi ifade eden cümle yapılarını uygulayarak kavarama. Yeni öğrendikleri bilgileri kullanarak konuşma, yazma. Tatil faaliyet tablosunu inceleyerek tercihlerini dile getirme. | UNIT FIFTEEN PREFERENCES | reading comp. questions, discovery technique | DVD player Workbook | The Third Written Exam |
HAZİRAN | 30-31 MAYIS 1-3 HAZİRAN | 4 | Kabul edilip edilmeyeni sorma, söyleme (onay /ret) Basit hikâyeleri anlama. Başkalarının görüşlerini onaylama. Başkalarını anlama. | Geleceğe dair planların nasıl ifade edileceği konusunu hatırlama. Dinleme metnine hazırlanma. Metin hakkında genel bilgi sahibi olma. Metni ayrıntılı bir bakış akışı ile dinleme. Metinde geçen kelimeleri daha iyi kavrama. Karşılarındaki insanlara görüşlerini ve fikirlerini nasıl ifade edeceklerini sezdirme, hangi cümlelerle dile getireceklerini gösterme. Bir konu hakkında kişisel görüşlerini ortaya koyma. | UNIT SIXTEEN EMPATHY Understanding Others | The eclectic way Question & answer technique, pair work, discovery technique | Teacher’s Book Student’s Book | |
6-10 HAZİRAN | 4 | Kişisel görüşlerini söyleme. Başkalarının duygularını paylaşma (halden anlama) | Öğrencileri okuma metnine hazırlama. Metni genel bir bakış açısıyla okuma, metin hakkında ayrıntılı bilgi sahibi olma. Metinde geçen kelimeleri daha iyi kavrama. Verilen bir konu üzerine yazı yazma. Empatinin nasıl kurulacağını sezdirme, gösterme. Verilen sorular üzerine düşünme, bu sorular hakkında onların görüşünü alma. Oyunla öğrendikleri ifadeleri pekiştirme. Konuyla ilgili bir özdeyişi ya da fikri kavrama. Aile bireylerini daha iyi anlama. | UNIT SIXTEEN EMPATHY Understanding Others | fill in blank exercise, pair work, role play, educational game | DVD player Workbook | ||
13-17 HAZİRAN | Ünite 13–14–15–16 daki tüm hedefler | Her paragrafın başlığını bulma. Eksik bilgileri tamamlama. Resimlerle paragrafları eşleştirme. Eksik bilgileri tamamlama. Aktivite tercihi yapma. Mektup yazma. | EXTRA ACTIVITIES FOR UNITS 13-14-15-16 | skimming and scanning, comprehension questions, Fill in blank exercise | Teacher’s Book Student’s Book |
Bu plan; Milli Eğitim Bakanlığı Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı 10.02.2006 tarih ve 14 sayılı İlköğretim 4, 5, 6, 7 ve 8. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programı’na göre hazırlanmıştır.
UYGUNDUR
İngilizce Öğretmeni İngilizce Öğretmeni 20/09/2010
Okul Müdürü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder