14 Ocak 2010 Perşembe

Çocuk şarkıları

POSTACI



Bak postacı geliyor selam veriyor

Herkes ona bakıyor, merak ediyor. .

Çok teşekkür ederim postacı sana,

Çok Sevinçli haberler getirdin bana.



Bugün artık bu kadar darılmayınız,

Yarın yine gelirim hoşça kalınız

Haydi git, güle güle Ugurlar olsun,

Ellerin dert görmesin, kısmetle dolsun.

BİR DÜNYA BIRAKIN BİZ ÇOCUKLARA

Bir dünya bırakın
Biz çocuklara
Islanmış olmasın
Göz yaşlarıyla
Oynaya oynaya
Gelin çocuklar
El ele, el ele
Verin çocuklar
Bir vatan bırakın
Biz çocuklara
Ulaşsın şarkımız
GÜNEŞLE aya
Oynaya oynaya
Gelin çocuklar
El ele el ele
Verin çocuklar


BİR KÜÇÜK ÇOBAN VARMIŞ YALANCILIK YAPARMIŞ

Bir küçük çoban varmış yalancılık yaparmış.
Yalancı yalancı sana kimse inanmaz
Yalancı yalancı SözüNe kimse Kanmaz
Sürüsünü alarak, kavalını çalarak
Bir gün çıkmış kırlara, çiçekli bayırlara.
Kurt var diye bağırmış köy halkını çağırmış
Yalancı yalancı sana kimse inanmaz.
Yalancı, yalancı SözüNe kimse Kanmaz
Sopayı Kapan koşmuş, fakat kurt falan yokmuş,
Çoban gülmüş eğlenmiş, köylü kızıp söylenmiş
Yalancı, yalancı Sana kimse inanmaz,
Yalancı, yalancı SözüNe kimse Kanmaz
Bir gün kurt çıkagelmiş, çobanı korku almış
Kurt var diye bağırmış köy halkını çağırmış
Kimse koşup gitmemiş, yalancıyı kurt yemiş
Yalancı, yalancı Sana kimse inanmaz
Yalancı, yalancı SözüNe kimse Kanmaz

BİR BEYAZ KUZU VARMIŞ
Bir beyaz kuzu varmış
Gözleride Kapkara
Maskaramı Maskara
Açılırmış kırlara (bu dörtlük 2 kere)
Annesini dinlememiş
Ormana gitmiş
Hoplayarak zıplayarak
Dalmış oyuna
Bunu gören aç kurtlar
Saldırmışlar kuzuya (2 kere)
Çok yazık ...... çok yazık .....
Zavallı beyaz kuzu
Anneciği aramış bulamamış AĞLAMIŞ (2)


DÖNÜYOR DÖNÜYOR DÜNYA BİZE Gülüyor
Dönüyor dönüyor
Dünya bize Gülüyor.
Ay aman of!
Güneş bizi yakıyor.
Lay la la la ...
Dünya'mız yuvarlak,
Her zaman parlak Güneş.
Ay aman of!
Güneş bizi yakıyor.
Lay la la la ...
Dünya'nın dışında
Gezegenler dolaşıyor.
Ay aman of!
Güneş bizi yakıyor.
Lay la la la ...


FIRÇALA FIRÇALA Disini
Fırçala fırçala Disini
Bembeyaz olsun
Ağzın tertemiz olsun
Mis gibi koksun
Yemeğini bitirdin
Afiyet olsun
Fırçala hemen Disini
Tertemiz olsun
Gülümsersin onlarla
Bembeyaz İMKB
Fırçalamazsan onları
Bak çürür işte
Sabah kahvaltıdan sonra
Akşam yatmadan
Aşağı Yukarı Aşağı yukarı
Fırçala durmadan


GEZSEN ANADOLU'YU
Sen ne güzel bulursun
Gezsen Anadolu'yu.
Dertlerden kurtulursun
Gezsen Anadolu'yu.
Billur ırmakları var,
Buzdan kaynakları var
Ne hoş toprakları var
Gezsen Anadolu'yu.


NİNEM TORBASINA CEVİZ SAKLAMIŞ
Ninem torbasına ceviz saklamış (2 kere)
Farecik ortasına bir delik açmış (2 kere)
Birer ikişer Üçer beşer altışar (2 kere)
Farecik onları yemiş bitirmiş (2 kere)
En sonunda Torba bomboş sallanmış (2 kere)
Bunu gören ninecik şaşırıp kalmış (2 kere)

BİR kedim VAR ADI MİNNOŞ
Bir kedim var adı minnoş
Yürür pek hoş sanki sarhoş
Bulursa top oynar hop hop
Bulursa ip zıplar yudum yudum

Bir kedim var fare tutar
Yere yatar takla atar
Bulursa top oynar hop hop
Bulursa ip zıplar yudum yudum

CEVİZ ADAM SİP SAP SUP
Ceviz adam sip Şap sup,
Burnuda uzun lu lu lu
Kaşları keman Giy Giy Giy,
Saçları rüzgar vu vu vu.
Karnıda davul gum gum gum,
Bize güler ha ha ha.


Çekirge
Çekirgenin kanadi pek yamandır inadı
Seni gidi seni gidi Çekirge tarlada buğday kalmadı
Çekirgenin dişleri pek yamandır işleri
Seni gidi seni gidi Çekirge tarlada buğday kalmadı
Çekirgenin ayağı pek yamandır dayağı
Seni gidi seni gidi Çekirge tarlada buğday kalmadı



DAĞ BASINI DUMAN Almış
Dağ başını duman almış
Gümüş dere durmaz akar
Güneş ufuktan şimdi doğar
Yürüyelim arkadaşlar

Sesimizi yer, gök, su dinlesin
Sert adımlarla her yer inlesin.
Sesimizi yer, gök, su dinlesin
Sert adımlarla her yer inlesin

BEŞ KÜÇÜK ÖRDEK
Beş Küçük Ördek
Badi Badi yürüyerek
Bir caddeye çıkmışlar
Sağa sola bakmışlar
Baba ördek Karşıya geçmiş ötekiler seslanmiş
Vakvara vakvakvak
Vikviri vikvik Vik vik
Dört küçük Ördek
Badi Badi yürüyerek
Bir caddeye çıkmışlar
Sağa sola bakmışlar
Anne Ördek Karşıya geçmiş
Ötekiler seslenmiş
Vakvara vakvakvak
Vikviri vikvikvikvik
Üç küçük Ördek
Badi Badi yürüyerek
Bir caddeye çıkmışlar
Sağa sola bakmışlar
Abi Ördek Karşıya geçmiş
Ötekiler seslenmiş
Vakvara vakvakvak
Vikviri vikvikvik
İki küçük Ördek
Badi Badi yürüyerek
Bir caddeye çıkmışlar
Sağa sola bakmışlar
Abla Ördek Karşıya geçmiş
Ötekiler seslenmiş
Vak vara vakvakvak
Vik Viri vikvikvik


Daglarda ÇİÇEK ÇİÇEK
Dağlarda çiçek çiçek
Tarlada Başak Başak
Ocakta alev alev
Biz sevgi çiçekleri
Halay başı çek çek
Bizim halayı
Tutuşan şu eller
Sarsın dünyayı (nakarat)
Suların mavisine
Yaprağın yeşiline
Barışın güneşine
Biz sevgi çiçekleri (nakarat)


Gökyüzünde NELER VAR
Gökyüzünde neler var
Bilin bakalım
Binelim bir rokete
Hop uçalım
Gece Aydede bana
Gülücük Atar
Yıldızlar göz kırpar
Işıklar sacar
Güneş doğdu işte
Aydınlık oldu
Aydede ve yıldızlar
Hemen uyudu
Pamuk gibi bulutlar
Hoplar zıplarım
Roketime binerim
Hop uçarım




FIS FIS Kayıkçı, KAYIKÇININ KÜREĞİ
Fiş fiş Kayıkçı, kayıkçının küreği,
Hop hop eder yüreği, akşama fincan böreği.
Benim evde etim var. Bir yaramaz kedim var.
Kedim eti yerse, Annem beni döverse,
Inga ... Inga ağlarım. Babam beni severse,
Hah hah ha gülerim.


ANNEM BANA BİR BEBEK ALDI
Annem bana bir bebek aldı yanakları al aldı
Gözleri boncuk mavi saçları kumraldı
Ben bebeğimi çok severim şekerle beslerim
Yaramazlık yapınca kulağını çekerim
Bir gün gittik attaya çikolata almaya
Sonra yolumuzu kaybettik BAŞLADIK ağlamaya
Oradan geçen bir polis amca yolumuzu gösterdi
Bundan sonra izinsiz çıkmayın dedi

Hiç yorum yok: