25 Mayıs 2010 Salı

İzcilik Marşları ve Şarkıları

İZCİ MARŞI

Yollar uzun dikenli taşlı olsa da
Bastığın yer üzüntülerle dolsa da
Sel çığ ateş önünde her ne olsa da
İzci gülerek yürür
Haydi, haydi, haydi izci
Haydi, haydi izci
Şarkı söyle neşelen.

ŞARKI

Nar gibi domatesle beyaz peynir
Bir parça ekmekle beraber yenir
Gel onu seninle yiyelim
Derhal düzelir keyfin neşen gelir
Her zaman insan istediğini bulmaz
Bazen az yemekle renginiz solmaz
Gel onu seninle yiyelim
Derhal düzelir keyfin neşen gelir.

DOSTLUĞA ÇAĞRI

Dostluğun biz sevgisiyle
Toplandık her an burada
Bu sevgi bağı kopmaz hiç
Dağılsak bir gün yurda
Bu güzel günü andıkça
çarpacak kalbim benim
Bu sevgiyle ebediyen
Uzanır sana elim.

ÇAĞRI

İzciliğin ateşidir
Kalplerimizi yakan sıcaklık
Söndürme onu haydi kardeşim gel
Birlik olalım kuvvet bulalım.
Kardeşliğin sevincidir
Kalplerimizde yanan bu ışık
Uçuşan alevlerin arkasından
Sende gel dost olalım, sen de gel.

SIRTIMIZDA ÇANTAMIZ

Sırtımızda çantamız
Neşeli izcilerimiz
Şarkı söyler gezeriz
Coşar oymağımız
Kırlara kırlara
Kırlara kırlara
Ha ha ha ha
Koşar gezeriz.

YAMAN İZCİ

Haydi yaman izci
Haydi yaman izci
Dağ, tepe, ova, orman
Durma, durma koş
Dağ, tepe, orman
Dağ, tepe, orman
Haydi yaman izci
Haydi yaman izci
Durma, durma koş.

KAMP MARŞI

Yorganımız mavi gök, mavi gök
Yeşil kır yastık bize
Uçan kuşlar yıldızlar, yıldızlar
İmrensin neşemize
Kamp demek neşe demek
Tra la la la la lam
Saf hava, su bol yemek
Tra la la la la lam
Can kurtar canlara hey
Sağlığa geçen emek.

GENÇLİK MARŞI

(Hey hey hey ya)
Hey hey hey ya, hey hey hey ya
Hey hey hey ya hey hey hey
Türküz, Atatürkçüyüz, özgürüz yerden göğe
Besbelli bu topraklar denizler, gökler bizim
Yeniden kuracağız dağı, taşı ovayı
Çağdaş uygarlık diye çarpan bu yürek bizim
Hey hey hey ya, hey hey hey ya
Hey hey hey ya hey hey hey.

KOŞUN HEY HEY

Haydi yürü ormanlara dağlara
Haydi yürü ormanlara dağlara
Haydi yürü ormanlara, yürü ormanlara
Yürü ormanlara dağlara
Koşun hey hey koşun koşun hey
Koşun hey hey koşun koşun hey
Koşun hey hey koşun, hey hey koşun
Hey hey koşun koşun hey.

VEDA ŞARKISI

Rüzgarla sürüklenen bulut yalıyor yeşil yamacı
Sevdiğinden ayrılanların dinleyin şarkısı ne acı
Yaklaş bana vedalaşalım yine kavuşmayı dileyerek
Bir tatlı söz söyle bana ki dinsin acılarım
Gördüğümüz tatlı rüyalar, mesut geçen günlerimiz
Elveda içli fısıltılar, gün gelir yine buluşuruz
Yaklaş bana vedalaşalım yine kavuşmayı dileyerek
Bir tatlı söz söyle bana ki dinsin acılarım

VEDA VALSİ

Artık veda et şen izci sen arkadaşına
Gidiyorsun iştirak et veda valsine
Eğer inanmış isen izcilik ateşine
Durma koş yay onu yurdun her köşesine
Bu ateş ile kampımız sona eriyor
Gelecek sene kamp yine bizi bekliyor
Artık veda artık elveda (3 kez)

ATEŞ ŞARKISI

Yansın ateş alev alev
Sarsı göğü ak dumanlar
Şen izciler halkalansın
Dile gelsin şu ormanlar
Hey hey
Lara lay lay lara lay lay
Lay lay lay lay (3)
Dile gelsin şu ormanlar hey hey hey
Yansın ateş önümüzde
Yerde değil gönlümüzde
Güle güle dönünüzde
Neşelensin oynayanlar hey hey
Lara lay lay lara lay lay
Lay lay lay lay (3)
Dile gelsin şu ormanlar hey hey hey

HAYDİ İZCİ

Haydi izci, haydi izci ne duruyorsun ?
Lider seni kampta bekler ne uyuyorsun ?

Sırt çantanı al, ormanlarda kal
Serinlemek için denizlere dal.

Kampımızda kampımızda biz yaşıyoruz.
Kardeşliğin sevincini paylaşıyoruz.

Sırt çantanı al, ormanlarda kal
Serinlemek için denizlere dal.



TÜRE MARŞI

İzciyiz, yasamız kalbimizdedir.
Atamız bir bayrak önümüzdedir.
İZCİ TÜRESİNİN BİRİ SÖYLENİR
Diyerek coşarız oymağımızda



İZCİ ŞENDİR

İzci şendir, izci şendir, izci şendir arkadaş.
Şapkası, fuları, çantasıyla
Kemeri, bıçağı, çorabıyla
İzci şendir, izci şendir, izci şendir arkadaş.



UYARLAMA
İstasyonda buluşmuş iki sevdalı inek
Yavrusunu kaybetmiş bizim bay sivri sinek
Oy kulaklı kulaklı şuna bak maymun suratlı

Zürafanın aşkından filler verem olmuşlar
Bunu duyan kel keçiler saçlarını yolmuşlar
Oy liderim liderim her yıl kampa gidelim

Atlar grev yapmışlar biz et vermeyiz diye
Bunu duyan kasaplar saldırmışlar kediye
Oy liderim liderim her yıl kampa gidelim

GENÇLİK MARŞI

Hey hey hey ya hey hey hey
Hey hey hey ya hey hey hey
Türküz, Atatürkçüyüz özgürüz yerden göğe
Besbelli bu topraklar, denizler gökler bizim

Yeniden kuracağız dağı taşı ovayı
Çağdaş uygarlık diye çarpan bu yürek bizim.

Hey hey hey ya hey hey hey
Hey hey hey ya hey hey hey


SABAHLEYİN KALK

Sabahleyin kalk, haritaya bak
Havayı da sakın ihmal etme.
Bulutlu mu sisli mi?
Karlı mı yoksa güneşli mi?
Haydi haydi izci hey, izci hey
Haydi haydi izci hey, izci hey

Çantamı aldım, arabaya koştum.
Şöföre yalvarmaya başlar
Arkadan bineyim yüküm ağır
Haydi haydi karatay hey, karatay hey
Haydi haydi karatay hey, karatay hey

Arabadan indim, tabanlara basıp ormana daldım.
Çadırını aç, kazıkları tek tek çakmaya başla
Haydi haydi konya hey, konya hey
Haydi haydi konya hey, konya hey

DO RE Mİ RE

Do re mi re mi re mi re do
Do si la sol fa mi re do
Ne hoş yaşar şu izciler
Gece gündüz sefa sürer

Do re mi re mi re mi re do
Do si la sol fa mi re do
Ne var sanki şehirlerde
Sen de yaşa bu yerlerde

Do re mi re mi re mi re do
Do si la sol fa mi re do
Do re mi re mi re mi re do
Do si la sol fa mi re do


YURDU TANIYACAĞIZ

Yurdu tanıyacağız dağlar ovalar aşa aşa
Kolay ve zor demeden arkadaş
Güçlükleri hep yeneceğiz
Sesleniyor dağ ova arkadaş
Gel çalış emek bilgi ver
Yurt için mutluluk için
Ellerimiz kenetleniyor
Yurt için halkımız için
Ellerimiz kenetleniyor

Toprak susuz kalmasın
Bozkırlar bereketle dolsun
Tohum çatlasın cana gelsin
Güçlükleri hep yeneceğiz
Sesleniyor dağ ova arkadaş
Gel çalış emek bilgi ver
Yurt için mutluluk için
Ellerimiz kenetleniyor
Yurt için halkımız için
Ellerimiz kenetleniyor



VATAN BENİM

İzmir benim, Van benim
Şeref benim, şan benim
Kars Erzurum Erzincan
Konya Ardahan benim

Seneler kutlu bana
Aylar umutlu bana
Her an haykırıyorum
Türküm ne mutlu bana
Cesaretim candadır
Şöhretim dört yandadır
Benim bütün cevherim
Damarımdaki kandadır

Seneler kutlu bana
Aylar umutlu bana
Her an haykırıyorum
Türküm ne mutlu bana

TÜRKİYEM

Baş koymuşum Türkiyemin yoluna
Düzlüğüne kokuşuna ölürüm
Asırlardır kıratımı suladım
Irmağının akışına ölürüm Türkiyem

Sevdalıyım, yangın yeri şu sinem
Doksan yıldır çile çekmiş hep ninem
Pınarlardan su doldurur Eminem
Mavi boncuk takışına ölürüm Türkiyem

Düğünüm derneğim halayım barım
Toprağım ekmeğim namusum arım
Kilimlerde çizgi çizgi etkarım
Heybelerin nakışına ölürüm Türkiyem


TÜRE MARŞI

İzciyiz yasamız kalbimizdedir
Atamız bir bayrak önümüzdedir
(Türelerden biri söylenir)
Diyerek coşarız oymağımızda(2)

KANON

Bu gençlik bilki her zaman
Bağlanır bu vatana candan


İZCİ MARŞI

Haydi izciler yurdun gençleri,
Titresin yerler, yürü ileri.
Kol sallayarak at adımları,
Marş söyleyerek yürü ileri.
Taralâm tam tam, Taralâm tam tam
Tara, lâ, lâ, lâ, lâ, lâ, lâm
Taralâm tam tam, Taralâm tam tam Tara, lâ, lâ, lâ, lâ, lâm
Ey mert Türk genci, zorlukla savaş,
Gürbüz şen izci aş dağları, aş.
Sanki, Gel diyor şu güzel dere,
Neşe veriyor geçtiği yere.
Taralâm tam tam, Taralâm tam tam
Tara, lâ, lâ, lâ, lâ, lâ, lâm
Taralâm tam tam, Taralâm tam tam Tara, lâ, lâ, lâ, lâ, lâm



BİR İZCİ GİDİYOR

Bir izci gidiyor, gidiyor kamp kurmaya
Bir izci ve ocağı gidiyor kamp kurmaya
İki izci gidiyor, gidiyor kamp kurmaya
İki izci ve ocağı gidiyor kamp kurmaya
Üç izci ve ocağı gidiyor kamp kurmaya
Üç izci ve ocağı(obası)
Gidiyor kamp kurmaya


TÜRE
Ben küçük izciyim(2)
İzcinin izinden giderim ben
Her gün bir iyilik yaparım ben.

Ben küçük izciyim(2)
Çalışırım işimde
Bıkkınlık duymam
Neşeyle yaparım
Bezginlik duymam.

SEVDİM İŞTE

Andın ile türen ile
İzcin ile liderinle
Hizmet dolu gönlün ile
Sevdim işte sevdim işte

Kardeşliğe ve barışa
Edindiğin her uğraşa
Boynundaki fularınla
Sevdim işte,sevdim işte.

Gönüllüdür hizmetimiz
Hep aynıdır kederimiz
Önünüzde lideriniz
Sevdim işte sevdim işte.
Söz:Turgay Yerbasan
Müzik:Işıltan Uşaklıgil



ANADOLUM

Ovasından yaylasından geçmeyen bilmez(2)
Pınarından kaynağından içmeyen bilmez(2)
Anadolum oy aman aman
Anadolum oy aman aman
Benim yurdum oy aman aman

Kuş olupta dağlarında uçmayan bilmez(2)
Gül olupta bağlarında açmayan bilmez(2)
Anadolum oy aman aman
Aşığından ezgisinden duymayan bilmez(2)
Davul ile zurnasıyla coşmayan bilmez(2)
Anadolum oy aman aman

SUNAM GELİR

Sunam gelir, allı dallı,
Sunamın yolları belli
Ben sunamı kıskanırım
Saçı ipek gümüş telli

Suna bana da bana suna da,suna bana da hayran(2)

Sunam senin yollarında
Bülbül öter dallarında
Mutluluğun dile gelir
Şakırdayan dillerinde
Suna bana da

Söz-Müzik:Mazlum Cihangir
Eğitimci Lider-Eskişehir




TİNİMİNİ İZCİ

Fular bağım deriden
Deridendir deriden
Sen de gel katıl bize
Bakma öyle geriden

Tin tin tinimini izci
Tin tin tin tin tinimini izci
Doğayı sever izci
Çevreyi korur izci

Fular bağım çözüldü
Bağla liderim bağla
Ayrılıyoruz kamptan
Ağla liderim ağla

Tin tin..

Bizde Çamkoru ya geldik
(Bizde geldik buraya)
Geldikte sizleri gördük
Teşekkürler Türkiyem
Her yerini çok sevdik.

İZCİLERİM OLDU MU?

İzcilerim oldu mu?
Çadırlara doldumu?
Verdiğimiz bilgiler
Kafalara doldu mu?

İpleri beline
Çantaları eline
Lider bizi yolladı
Çamkoru Kamp yerine

Çadırları yamalı
Liderleri armalı
İzcilik güzel ama
Onu hep korumalı.

KAR YAĞIYOR

Kar yağıyor dışarıda kar
Bakalım içerde neler var(2)

Baksana lapa lapa
Alsana lapa lapa
Tutsana lapa lapa kar yağıyor.
Mazlum Cihangir
.

İZCİ OLMAK İSTİYORSAN

İzci olmak istiyorsan,
İzciliği seviyorsan
İzci olmak istiyorsan,
Elini şıklat
Elini vur(ikinci tekrarda)
Ayağını vur(3.tekrarda)
Hepsini yap(Hareketlerin hepsi ard arda yapılır)

CUM ŞAPA

Hava ile denizi
Maviye boyayınız
Bizi bu pisliklerden
Ne olur kurtarınız.

Cum şapa (8)

Birlikte yaşıyoruz
Sevgiyi taşıyoruz.
İzciler umudumuz
Sevinçle yaşıyoruz.

Cum şapa(8)










www.okuldersleri.com

Hiç yorum yok: