18 Ekim 2009 Pazar

ninniler(ninni örnekleri)

ASMAYA KURDUM SALINCAK (NİNNİLER)

Asmaya kurdum salıncak
Eline de verdim oyuncak
Yine de uyumadı gitti
Şu küçücük yumurcak
BEBEĞİM KOCAMAN, ONU TUTAMAM (NİNNİLER)

Bebeğim kocaman, onu tutamam.
Ninniler söylerim, hiç uyutamam.
Oynayıp gülüyor, bizi süzüyor.
Mamasını yemiyor, beni üzüyor.
Evcilik oynarken bana eş olur.
Hem anne hem baba hem kardeş olur.
Oynayıp gülüyor, bizi süzüyor.
Mamasını yemiyor, beni üzüyor.
Ninni benim yavruma ninni
Ninni benim kuzuma ninni
BİLİRİM NE ÇOK DÜŞÜN VAR (NİNNİLER)

Bilirim ne çok düşün var
Çiçek çiçek öpüşün var
Bir gül gibi gülüşün var
Uyu ninni uyu ninni
ÇAMLIBEL'DEN ÇIKTIM YAYAN (NİNNİLER)

Çamlıbel'den çıktım yayan
Dayan ey dizlerim dayan
Kardaş atlı bacı yayan
Nenni nenni, nenni nenni
Nenni nenni, nenni bebek oy


Bebeğimin beşiği çamdan
Yuvarlandı düştü damdan
Bey babası gelir şamdan
Nenni nenni, nenni nenni
Nenni nenni, nenni bebek oy


Bebeğimin beşiği bakır
Yerinden kalkmıyor ağır
Ben sallarım takır takır
Nenni nenni, nenni nenni
Nenni nenni, nenni bebek oy

DANDİNİ DANDİNİ DANALI BEBEK (1) (NİNNİLER)

Dandini dandini danalı bebek
Elleri kolları kınalı bebek
Benim de yavrum cicili bebek
Uyusun da büyüsün ninni...

Dandini dandini dastana
Danalar girmiş bostana
Kov bostancı danayı
Yemesin lahanayı...

Lahanayı yemez kökünü yer
Benim de kuzum lokum yer
Uyusun da büyüsün ninni
Tıpış tıpış yürüsün ninni...

DANDİNİ DANDİNİ DESTANA (1) (NİNNİLER)

Dandini dandini destana
Danalar girmiş bostana
Kov bostancı danayı
Yemesin lahanayı

Lahana da yemez
Kürkünü yer
Benim yavrum lokum yer
Ninni, ninni.
DERİN GÖLDE BİTER KAMIŞ (NİNNİLER)

Derin gölde biter kamış
Uzar gider vermez yemiş
Benim oğlum safi gümüş
Kuzum nenni yavrum neni
EEEE EEEE ESİNE (NİNNİLER)

Eeee Eeee Esine

Yavrum gitti teyzesine

Teyzesi çok kibar hanım

Altın koymuş çevresine

Uyusun da büyüsün ninni,

Tıpış tıpış yürüsün ninni
EEE ÇEKER EEE ÇEKER (NİNNİLER)

Eee çeker eee çeker

Kuyulardan su çeker

Benim yavrum büyüyene kadar

Zavallı annesi ne çeker
YAYLALARIN YOĞURDU (NİNNİLER)

Yaylaların yoğurdu
Bu güzeli hangi ana doğurdu
Bu güzeli doğuran ana
Balılan mı yoğurdu
Hu, huu, huuu kuşu
YAĞMUR YAĞAR SERE SERPE (NİNNİLER)

Yağmur yağar sere serpe
Kulağında elmas küpe
Uyuturum kızımı koka öpe
E…… e…… ninni
Ninni benim nazlı kızım sana ninni

Yağmur yağar lüle lüle
Oğlum gelir güle güle
Ter bıyığını sile sile
E…. E…. Ninni
Ninni benim güzel oğlum sana ninni
UYUSUN DA BÜYÜSÜN NİNNİ (NİNNİLER)

Uyusun da büyüsün ninni
Tıpış tıpış yürüsün ninni
E…. E…..
Uyu yavrum ninni

Dandini dandini danalı bebek
Elleri kolları kınalı bebek
E…… e…..
Uyu yavrum ninni
KARGA SENİ TUTARIM (NİNNİLER)

Karga seni tutarım

Kanadını yolarım

Yelpazeler yaparım

Hanımlara satarım.

Uyuyacak yavrum ninni

Büyüyecek yavrum ninni

Ninni benim yavruma ninni
NİNNİ DİYEM UYUYASIN (NİNNİLER)


Ninni diyem uyuyasın
Yata yata büyüyesin
Tıpış tıpış yürüyesin
Ninni tosunum ninni
NİNNİ YAVRUM NİNNİ (NİNNİLER)

Ninni yavrum ninniii
ninniler ninnisi ninniiisi
Hadi uyu yavrum niiiinii
Yarın sabah olacak ninnii
Annen seni sever niiinni
Her gün sever, niiiiinni...

Hiç yorum yok: