2 Ocak 2009 Cuma

SÖZLERİN DİLİ

BİR İNSAN DEVAMLI

***"Ben ,ben "diye konuşursa bencildir, kibirlidir.
***"Sen ,sen" diye konuşursa,tenkitçidir,kusurcudur,
***"Benim ,benim" diye konuşursa;kıskançtır,tamahkardır,
***"Senin senin" diye konuşursa;nüktedandır,nüktecidir.
***"Bana ne diyerek" konuşursa;sorumsuzdur,hodgamdır,
***"Sana ne diyerek"konuşursa;kayıtsızdır,egzantiriktir.
***"Adamsende" diyerek konuşursa;umursamazdır,tavizcidir.
***"Takma kafana" diyerek konuşursa rahatlığın tuzağındadır.
***"Asla kesinlikle" diye konuşursa katı
ciddi ve inatçıdır.
***"Belki olabilir "dyerek konuşursaesnek ve uyumludur.
***"Bana akıl verme para ver "diye konuşursa künt zekalı,sivri akıllı,çıkarcı ve hazırcıdır.
***"Bana koltuk" çık diyerek konuşursa sırtımızın kamburu,başımızın belasıdır.
***"Aman sende "diye konuşursa tembeldir boş vermiştir.
***"Güç sözcüğünü" kullanıyorsa;güçsüzdür.
***"Para sözcüğünü" kullanıyorsa;parasızdır,borçludur.
***"Mutlu "sözcüğünü kullanıyorsa ;mutsuzdur.
***"Huzur" sözcüğünüğ kullanıyorsahuzursuzdur.
Kısacası ;insan hangi sözcüğü kullanırsa ;ona ihtiyacı vardır.Çünkü:

DERVİŞİN ZİKRİ NE İSE FİKRİ ODUR

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bence en güzel sözcük "insansevgisi".hepimizin en çok ihtiyacı olan şey...:))

Emeğinize sağlık...
sevgiyle kalın,esen kalın Murat bey...