21 Ekim 2013 Pazartesi

Arkadaşım Şiiri 5. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı, Dinleme Metni

Arkadaşım

Sınıfta yanımda oturmak ister
Ben de onun


Hasta olunca beni merak eder
Ben de onu


Canı sıkılınca benimle konuşur

Ben de onunla


Mutlu olduğunda beni arar
Ben de onu


Birisi kötü bir şey söylese hakkımızda
O beni savunur, ben de onu


Biri hakkında kötü konuşacak olsak
O beni susturur, ben de onu


Yanlışımı yüzüme vurur
Ben de onun


Başarımla gurur duyar
Ben de onun


Başaramazsam üzülür, beni teselli eder
Ben de onu


"Arkadaşımdır" derim kim diye sorarlarsa
O da öyle der...


Fatih Erdoğan
Seçme Çocuk Öyküleri, Cilt 1







1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu şiir işime yaradı çünkü bügün

okula gidemedim arkadaşım 27.sayfa

dan 32.sayfayı ödev vermişti

=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)==)=)=)=)=)=)=)=)=)=)==