18 Ekim 2010 Pazartesi

İNGİLİZCE DERSİ 8.SINIF ÜNİTELENDİRİLMİŞ YILLIK DERS PLANI SINIF : 8A,B


OKULU          : İlköğretim Okulu                                ÜNİTELENDİRİLMİŞ                 ÖĞRETİM YILI       : 2010–2011
DERS             : İngilizce                                                                      YILLIK DERS PLANI                  SINIF             :   8A,B

SÜRE


AY
HAFTA

SAAT

HEDEF
DAVRANIŞLAR

KONULAR

ÖĞRENME- ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ ARAÇ VE GEREÇLERİ
DEĞERLENDİR-ME
(Hedef ve Davranışlara Ulaşma Düzeyi)
EYLÜL
20-24 EYLÜL
4
Bir şey yapma talimatını verme, emretme. Kişilere bir şeyler yapmalarını öğütleme. Görüş bildirme, tercih yapma. Beklentiler
Kelimelerle resimleri eşleme. Okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısıyla okuma, detaylı okuma, detayları anlayarak kullanabilme Yeni öğrenilen ifadeleri kullanabilme. Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama Şarkıyı ayrıntılı bir
UNIT ONE
FRIENDSHIP
Friendship Rules
The Eclectic way, matching, skimming and scanning, pair work
Teacher’s Book
Student’s Book
Pictures
DVD player

27-30 Eylül
1Ekim
4
Hakkında bilgi edinme, beklentileri dile getirme. Kişisel özellikleri açıklama. Geçmiş zaman ve alışkanlıklar hakkında bilgi verme, sorma.
 Şekilde dinleme. Dinledikleri metne dayanarak yorum yapabilme. Yeni öğretilen ifadeleri kullanarak konuşma. Yeni öğrenilen bilgileri kullanarak yazı yazma. Hayallerindeki ideal arkadaşın niteliklerini listeleme.
UNIT ONE
FRIENDSHIP
Friendship Rules
conversation practice, Critical thinking,  Question & answer technique, role play
Colored pencils Workbook 




EKİM

4-8 EKİM
4
Gerçek bilgileri sorma, öğrenmeye çalışma. Tanıma, sorma, betimleme. Basit emirler (talimat) verme
Çoklu zekâ türlerini hatırlama, kendilerine uygun olanı işaretleme. Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısı ve ayrıntılı bir şekilde dinleme. Metinde duydukları ifadeleri kullanabilme Şarkı dinleme, söyleme Okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metin hakkında genel bir bakış açısıyla okuma.
UNIT TWO
ROADS TO SUCCESS
Study Skills
The Eclectic way,  fill in blank exercise, song teaching, skimming and scanning
Teacher’s Book
Student’s Book
Photographs
DVD player

11-15 EKİM
4
Yerine getirme. Basit yöntemleri anlatma. Sonuçlar çıkarma.
Detaylı bir okuma çalışması yapma. Tabloda gördükleri ifadeleri kullanabilme. Öğretilecek dil yapısını görme. Vurgulamayı öğrenme. Yeni öğrenilen bilgileri kullanarak yazı yazma, bir sunum yapma, en çok sevdikleri etkinlilerin listesini yapma
UNIT TWO
ROADS TO SUCCESS
Study Skills
Direct method
Intonation
Presentation
Flash cards
Real objects Workbook 

18-22 EKİM
4
Bilgi verme. Öğüt verme. Tekliflere, öğütlere karşılık verme. İnsanları dikkat etmeleri veya uzak durmaları konularda uyarma talimat verme,
Tablodan seçtikleri bir sıfatı jest ve mimiklerle anlatma, tahmin etme. Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısı ve ayrıntılı bire şekilde dinleme. Metinde duydukları ifadeleri kullanabilme, yorum yapabilme. Yeni dil yapısını sezdirme, gösterme. Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma.
UNIT THREE
IMPROVING ONE’S LOOK
Body Care
The Eclectic way, pre-reading questions, skimming and scanning, guessing pair work,
Teacher’s Book
Student’s Book
Pictures
DVD player

25-28 EKİM
4
Emretme. Basit sonuçlar çıkarma, tavsiyede bulunma. İnsanların kişisel ve fiziksel özelliklerini betimleme
Öğrencileri okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısıyla ve ayrıntılı bir şekilde okuma. Öğrendikleri ifadeleri kullanabilme, yazı yazabilme. Ünlü insanların resimlerinden parçalar keserek ideal kişiyi oluşturmak
UNIT THREE
IMPROVING ONE’S LOOK
Body Care
 discovery technique
question and answer technique group work,
Real objects
Workbook 
29 Ekim Cumhuriyet Bayramı



KASIM

1-5 KASIM
4
Gerçekleri sorma, öğrenmeye çalışma. Şaşkınlık bildirme gösterme. Geçmişteki olaylar ve durumlar
Resimde gördükleri aile fertlerini hatırlamaya çalışma. Öğrencileri okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısıyla ve ayrıntılı bire şekilde okuma. Öğrendikleri ifadeleri kullanabilme. Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama.
UNIT FOUR
DREAMS
Sweet Dreams
The Eclectic way, picture talking, Question &answer technique, pair  work,
Teacher’s Book
Student’s Book
Pictures
The First
Written Exam
8-12 KASIM
4
Hakkında konuşma. Basit öyküleri anlama, yazma. Geçmişte yapabildiklerimizi, yapamadıklarımızı anlatma.
Metni genel bir bakış açısı ve ayrıntılı bir şekilde dinleme. Dinlenilen metne dayanarak yorum yapabilme.  Bu ünitede öğrendikleri yeni ifadeleri kavrayabilme.  Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma. Yeni öğrendikleri bilgileri kullanarak konuşma, yazma. Hayal ettikleri bir yerin resmini çizme.
UNIT FOUR
DREAMS
Sweet Dreams
skimming and scanning, discovery technique
DVD player Workbook 
Atatürk Haftası
15-19 KSAIM
4
KURBAN
BAYRAMI
TATİLİ


Pazartesi arefe
22-26 KASIM
4
Ünite 1–2–3–4 teki tüm hedefler
İyi arkadaş olmanın on yolu. Açıklamalardan anladıklarını bir paragraf halinde yazma. Doğru cümleleri yeşil yanlış cümleleri kırmızı ile işaretleme. ‘too’ ve ‘enough’ kullanarak cümle yapma. Resimdeki yanlışları bulma.
EXTRA ACTIVITIES
FOR UNITS 1-2-3-4
fill in blank exercise, Completion,
picture talking
Teacher’s Book
Student’s Book
Colored pencils




ARALIK

ARALIK
29-30 KASIM
1-3 ARALIK
4
Gerçekleri sorma, öğrenmeye çalışma. Geçmişteki olaylar ve durumlar hakkında konuşma.
Tarihlerin okunuşunu hatırlama. Kelimeleri doğru telaffuz etme. Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısı ve ayrıntılı bir şekilde dinleme. Dinlenilen metne dayanarak yorum yapabilme.
UNIT FIVE
ATATÜRK: THE FOUNDER OF TURKISH REPUBLIC
The eclectic way
Pronunciation
Skimming and scanning. Jumbled sentences.
Teacher’s Book
Student’s Book
DVD player

6-10 ARALIK
4
Basit öyküleri anlama, yazma. Geçmişte yapabildiklerimizi, yapamadıklarımızı anlatma.
Öğrencileri okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısıyla ve ayrıntılı bire şekilde okuma. Öğrendikleri ifadeleri kullanabilme. Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma. Yeni öğrendikleri bilgileri kullanarak konuşma, yazma. Kurtuluş Savaşı’nda bulunan karakterlerden biriyle görüşmeyi hayal etme, onunla röportaj yapma.
UNIT FIVE
ATATÜRK: THE FOUNDER OF TURKISH REPUBLIC
fill in blank exercise, reading comprehension questions, pair work, role play, Question & answer
Workbook 
The Second Written Exam
13-17ARALIK
4
Gerçekleri sorma, öğrenmeye çalışma. Geçmişteki olaylar ve durumlar hakkında konuşma.
Konuşma balonuna göre sorulara cevap verme. Öğrencileri okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısıyla ve ayrıntılı bire şekilde okuma. Okudukları metinle ilgili yorum yapabilme. When ve while kullanımı. Öğrendikleri ifadeleri kullanabilme
UNIT SIX
DEDECTIVE STORIES
The story of stolen necklace
The eclectic way
Question & answer technique, antonyms / synonyms, skimming and scanning, fill in blank exercise
Teacher’s Book
Student’s Book
DVD player,

20-24 ARALIK
4
Basit öyküleri anlama, yazma. Geçmişte yapabildiklerimizi, yapamadıklarımızı anlatma.
Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısı ve ayrıntılı bir şekilde dinleme. Dinlenilen metne dayanarak yorum yapabilme. Yeni öğrendikleri bilgileri kullanarak konuşma, yazma. Çalınan Kolyenin Hikâyesi’ni tekrar okuyup kanıtlara dayanarak olayı çözme.
UNIT SIX
DEDECTIVE STORIES
The story of stolen necklace
discovery technique reading comprehension questions,
Colored Pencils
Workbook 

27-31 ARALIK
4
Gerçekleri sorma, öğrenmeye çalışma. Kişisel tecrübeler hakkında konuşma.
Zaman çizelgeleri ile cümleleri eşleştirme. Öğrencileri okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısıyla ve ayrıntılı bire şekilde okuma. Metinde geçen bazı kelimelerin anlamını tahmin etme. Yeni dil yapısını sezme, görme. Belli bir zaman belirtmeden kişisel deneyimleri ifade etme. Kişisel deneyim ve yaşantılarını ifade etmeyi pekiştirme.
UNIT SEVEN
PERSONAL EXPERIENCES
Places
The eclectic way Skimming and scanning. Prediction, discovery technique
Conversation practice
Teacher’s Book
Student’s Book
27 Aralık Atatürk’ün Ankara’ya gelişi.



OCAK

3-7 OCAK
4
Gerçekleri sorma, öğrenmeye çalışma. Kişisel tecrübeler hakkında konuşma.
Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısı ve ayrıntılı bir şekilde dinleme. Metinde duydukları ifadeleri kullanabilme. Kelimeleri vurgulama, doğru telaffuz etme. Deyim ve özlü sözleri öğrenme. Neither ve Too ifadelerini doğru kullanabilme. Kişinin fikrini ve düşüncesini desteklerken kullanılan ifadeler. Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma. Yeni öğrendikleri bilgileri kullanarak konuşma, yazma. Şarkı dinleme söyleme. Kişisel tecrübelerle ilgili bir anket hazırlama
UNIT SEVEN
PERSONAL EXPERIENCES
Places
fill in blank exercise, intonation, pronunciation, memorization, pair work, role play, dramatization, question and  answer
Colored pencils
Workbook 

10-14 OCAK
4
Başkalarından bir şey yapmalarını rica etme. Kişilere bir iş yapmalarını emretme, talimat verme. Yardım isteme, reddetme.
Bireysel deneyimleri ifade ederken kullan-dığımız ifadeleri hatırlatma. Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısı ve ayrıntılı bir şekilde dinleme. Yeni kelimeleri öğrenme, duydukları ifadeleri kullanma. Yeni dil yapısını sezme, görme. Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma
UNIT EIGHT
COOPERATION IN THE FAMILY
Running Errands
The eclectic way
Pair work, Question & answer technique, group work, Skimming and scanning. Memorization
Teacher’s Book
Student’s Book
DVD player
The Third
 Written Exam

17-21 OCAK
4
Özür dileme. Geçmiş aktiviteler ve tamamlanmış eylemler hakkında konuşma. Minnettarlık bildirme.
Öğrencileri okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısıyla ve ayrıntılı bire şekilde okuma. Öğrendikleri ifadeleri kullanabilme. Ünitede geçen yeni ifadeleri öğrenme. Yakın geçmişte yaptığımız eylemleri anlatırken kullandığımız ifadeleri öğrenme. Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma. Öğrendikleri dil yapısını uygulayabilme, pekiştirme. Yeni öğrendikleri bilgileri kullanarak konuşma, yazma. İki resim arasındaki farkı bulma.
UNIT EIGHT
COOPERATION IN THE FAMILY
Running Errands
discovery technique  Question & answer technique, fill in blank exercise
reading comprehension questions dramatization
Workbook 

24-28 OCAK
4
Ünite 5-6-7-8 deki tüm hedefler.
Okuma parçasındaki eksik yerleri verilen ifadelerle doldurma. Soruların cevabını düşünme. When ve while ile cümle kurma. Eksik bilgileri tamamlama. Aynı görüşte olup olmadığımızı belirtme. Diyalog tamamlama.
EXTRA ACTIVITIES
FOR UNITS 5-6-7-8
Fill in blank exercise, reading comp. questions, picture talking, jumbled sentences Completion 
Teacher’s Book
Student’s Book




ŞUBAT
14-18 ŞUBAT
4
Gerçekleri sorma, öğrenmeye çalışma. Eğitimi nitelikleri, becerileri anlatma.
Spotty’nin sorularını okuyup cevaplama Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısı ve ayrıntılı bir şekilde dinleme. Metinde geçen kelimelerin anlamlarını öğrenme. Yeni dil yapısını sezme, görme (for / since) Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma.
UNIT NINE
SUCCESS STORIES
A Living Scientist
The eclectic way
Question & answer Pair work, conversation practice Skimming scanning, memorization
Teacher’s Book
Student’s Book
DVD player

21-25 ŞUBAT
4
Başarılar hakkında konuşma.
Öğrencileri okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısıyla ve ayrıntılı bire şekilde okuma. Öğrendikleri ifadeleri kullanabilme, kelimelerin anlamını öğrenme. Okudukları metinle ilgili yorum yapabilme. Yeni öğrendikleri bilgileri kullanarak konuşma, yazma. Önemli bir icadın tarihini bulma
UNIT NINE
SUCCESS STORIES
A Living Scientist
Discovery technique, pair work
Real objects,
flash cards
Colored Pencils
Workbook 




 MART

28 ŞUBAT
1-4 MART
4
Basit öyküleri yazma, anlama. Başarıdan bahsetme. Son olayları ve bitmiş eylemleri anlatma.
Klasik masalları hatırlama. Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. Hikâye tamamlama. Okuma metni hakkında genel bilgi edinme. Ayrıntılı bir şekilde okuma. Öğrendikleri ifadeleri kullanabilme. Yeni dil yapısını sezme, görme. Öğrendikleri bir yapıyı uygulayarak kavarama.
UNIT TEN
READING FOR ENTERTAINTMENT
A Modern Short Story
The eclectic way
Question & answer technique, conversation practice, pair  group work,
Teacher’s Book
Student’s Book
Colored Pencils

7-11 MART
4
Kişisel tecrübeleri anlatma.
Bu ünitede öğrendiklerini daha önce öğrendikleriyle harmanlayarak yazma. Bir hikâyede karakterleri tasvir etme, olayları tartışma. Öğrencilerin masaldaki bir kahramanı zihinlerde nasıl canlandırdıklarını çizme.
UNIT TEN
READING FOR ENTERTAINTMENT
A Modern Short Story
Skimming scanning, dramatization discovery technique
completion, group work, drawing
DVD player
Workbook 

14-18 MART
 4
Basit hikâyeleri anlama, başkalarının görüşlerini onaylama. Kişisel hedefleri ve sonuçları açıklama. İstek ve arzuları bildirme, sorup öğrenme.
Would like yapısını pekiştirme. Öğrencileri okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metin hakkında genel bilgi edinme ve ayrıntılı bir şekilde okuma. Öğrendikleri ifadeleri kullanabilme. Yeni dil yapısını sezme, görme Öğrencileri okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metin hakkında genel bilgi edinme.
UNIT ELEVEN
PERSONAL GOALS
Knowing What  You Want
The eclectic way
Pair work, conversation practice, discovery technique
Teacher’s Book
Student’s Book
The First
 Written Exam 18 Mart
Şehitler Günü
21-25 MART
4
Maksadı, niyeti araştırmak için soru sorma, cevap verme. Maksat, sebep, sonuç açıklama, sebep bildirme.
Metinde geçen bazı kelimeleri verilen ipuçlarına göre tahmin etme. En çok yapmak istedikleri on şeyi belirleme. Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma. Yeni öğrendikleri bilgileri kullanarak konuşma, yazma. Gelecek beş yıla dair beş hedef belirleme
UNIT ELEVEN
PERSONAL GOALS
Knowing What  You Want
Fill in blank exercise, group work,
DVD player
Workbook 


28-31 MART
1 NİSAN
4
Güçlü ve zayıf yönlerimizi bilme, ifade etme.
Geleceğe dair planların nasıl ifade edileceği konusunu hatırlatma. Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. Metin hakkında genel bilgi edinme. Resme bakarak metin hakkında tahminde bulunma. Metni ayrıntılarıyla anlama. Metinde geçen kelimeleri daha iyi kavarama. Yeni dil yapısını ve zıt anlamlı kelimelerin nasıl yapıldığını sezdirme, görme. Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma.
UNIT TWELVE
PERSONALITY TYPES
Identifying strengths and weaknesses
The eclectic way
Conversation practice, prediction, skimming and scanning
Teacher’s Book
Student’s Book




NİSAN

4-8 NİSAN
4
 İnsanları kişisel özelliklerine göre betimleme.
Öğrencileri okunacak metne zihinsel olarak hazırlama. Metin hakkında genel bilgi edinme. Yeni öğrendikleri ifadeleri kullanma. Kelimeleri daha iyi kavrama. Ölçekteki değerlerden kendilerine uygun olanı işaretleme. Yeni öğrendikleri bilgileri kullanarak yazma. Kendileri için önemli olduğunu düşündükleri bir kişinin zayıf ve güçlü yönlerini yazma.
UNIT TWELVE
PERSONALITY TYPES
Identifying strengths and weaknesses
discovery technique guessing, group work,
DVD player
Real object
Workbook 

11-15 NİSAN
4
Ünite 9–10–11–12 deki tüm hedefler
Boşlukları since veya or ile doldurma. Resimleri ve doğru Kelimeleri eşleştirme. Paragrafları doğru sıraya koyma. Doğru görüşü seçme. Sebepleri saptama. İstediği geleceği çizme. Zihin haritasını tamamlama.
EXTRA ACTIVITIES
FOR UNITS  9-10-11-12
fill in blank exercise, matching, jumbled paragraphs
completion, drawing
Teacher’s Book
Student’s Book

18-22 NİSAN
4
Fikirlerini ve kararlarını bildirme.
Dil öğreniminde zayıf ve güçlü yönlerinin neler olduğunu sorma. Öğrencileri okunacak metne zihin olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısıyla okuma. Metin başlığını bulma. Ayrıntılı bilgi edinme. Yeni kelimeler öğrenme. Yeni öğrendikleri ifadeleri kullanma. Kelimeleri doğru telaffuz etme.
UNIT THIRTEEN
LANGUAGE LEARNING
A Good Language Learner
The eclectic way  pair work, skimming and scanning, fill in blank exercise, intonation
Teacher’s Book
Student’s Book
DVD player
The Second Written Exam
23 Nisan
Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı
25-29 NİSAN
4
Fikirlerini ve kararlarını bildirme.
Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama. Metni genel bir bakış açısı ve ayrıntılı bir şekilde dinleme. Kelimelerin anlamlarını metinden çıkarma. Yorum yapabilme. Yeni dil yapısını sezme, görme. Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma. Yeni öğrendikleri ifadelerle yazı yazabilme, konuşabilme. Bir metnin temel fikirlerini ortaya koyma. “İdeal dil öğrencisi nasıl olmalıdır.”  Kampanya posteri hazırlama.
UNIT THIRTEEN
LANGUAGE LEARNING
A Good Language Learner
discovery technique Pair work, true false exercise, Question & answer technique,

Real objects
Flash cards
Workbook




MAYIS

2-6 MAYIS
4
İnsanları dikkat etmeleri veya uzak durmaları gereken konularda uyarma.
Küresel ısınma içerikli resim hakkında görüş bildirme. Öğrencileri okunacak metne zihin olarak hazırlama. Metinle ilgili genel ve ayrıntılı bilgi edinme. Detaylı okuma yapma, parçada geçen kelimeleri daha iyi kavrama. Metinle ilgili yorum yapabilme.   Kelimelerin doğru telaffuzu-nu öğrenme. Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama
UNIT FOURTEEN
PRECAUTIONARY MEASURES
Sensible Precautions
The eclectic way
pair work, picture talking, skimming and scanning, intonation
Teacher’s Book
Student’s Book

9-13 MAYIS
4
Kişilere bir şey yapmayı öğütleme
Metni genel bir bakış açısı ve ayrıntılı bir şekilde dinleme. Metinde geçen kelimeleri daha iyi kavrama. Ünitede öğrendikleri yeni ifadeleri kavrama. Tabloda gördükleri ifadeleri kullanma. Yeni öğrendikleri bilgileri kullanarak konuşma, yazma. Batmakta olan bir gemde olduklarını hayal etme. Yanlarına yalnızca beş nesne alacaklarını, bunları seçme nedenlerini yazma
UNIT FOURTEEN
PRECAUTIONARY MEASURES
Sensible Precautions
Pair work Completion  
Group work 
DVD player
Workbook 

16-20 MAYIS
4
Aynı veya faklı fikirde olduklarını söyleme, sorma. Bir şey yapmayı önerme.
prefer’ yapısını hatırlama. Öğrencileri okunacak metne zihin olarak hazırlama. Metin hakkında genel bilgi edinme. Metni ayrıntılı bir bakış açısı ile okuma. Kendi yaratıcılıklarını kullanarak metne ilaveten farklı tatil faaliyetleri planlama. Öğrencileri dinlenecek metne zihinsel olarak hazırlama.
UNIT FIFTEEN
PREFERENCES
Holiday Activities
The eclectic way
pair work individual questions, skimming and scanning, completion, group work
Teacher’s Book
Student’s Book

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı,
23-27 MAYIS
4
Bir öneriyi veya daveti kabul etme, reddetme. Tercihi sorma, söyleme. İstek, arzuyu sorma, söyleme
Metin hakkında genel bilgi edinme ve metni ayrıntılı bir şekilde dinleme. Metinde geçen kelimelerin anlamlarını öğrenme, onunla ilgili kurulmuş cümleleri kavrama. Otel kayıt formu doldurma. Yeni dil yapısını sezme, görme. Tercih etmeyi ifade eden cümle yapılarını uygulayarak kavarama. Yeni öğrendikleri bilgileri kullanarak konuşma, yazma. Tatil faaliyet tablosunu inceleyerek tercihlerini dile getirme.
UNIT FIFTEEN
PREFERENCES
Holiday Activities
reading comp. questions, discovery technique
DVD player Workbook
The Third Written Exam



HAZİRAN

30-31 MAYIS
1-3 HAZİRAN
4
Kabul edilip edilmeyeni sorma, söyleme (onay /ret) Basit hikâyeleri anlama. Başkalarının görüşlerini onaylama. Başkalarını anlama.
Geleceğe dair planların nasıl ifade edileceği konusunu hatırlama. Dinleme metnine hazırlanma. Metin hakkında genel bilgi sahibi olma. Metni ayrıntılı bir bakış akışı ile dinleme. Metinde geçen kelimeleri daha iyi kavrama. Karşılarındaki insanlara görüşlerini ve fikirlerini nasıl ifade edeceklerini sezdirme, hangi cümlelerle dile getireceklerini gösterme.  Bir konu hakkında kişisel görüşlerini ortaya koyma.
UNIT SIXTEEN
EMPATHY
Understanding Others
The eclectic way   Question & answer technique, pair work, discovery technique
Teacher’s Book
Student’s Book


6-10 HAZİRAN
4
Kişisel görüşlerini söyleme. Başkalarının duygularını paylaşma (halden anlama)
Öğrencileri okuma metnine hazırlama. Metni genel bir bakış açısıyla okuma, metin hakkında ayrıntılı bilgi sahibi olma. Metinde geçen kelimeleri daha iyi kavrama. Verilen bir konu üzerine yazı yazma. Empatinin nasıl kurulacağını sezdirme, gösterme. Verilen sorular üzerine düşünme, bu sorular hakkında onların görüşünü alma. Oyunla öğrendikleri ifadeleri pekiştirme. Konuyla ilgili bir özdeyişi ya da fikri kavrama. Aile bireylerini daha iyi anlama.
UNIT SIXTEEN
EMPATHY
Understanding Others
fill in blank exercise, pair work, role play, educational game 
DVD player Workbook

13-17 HAZİRAN

Ünite 13–14–15–16 daki tüm hedefler
Her paragrafın başlığını bulma. Eksik bilgileri tamamlama. Resimlerle paragrafları eşleştirme. Eksik bilgileri tamamlama. Aktivite tercihi yapma. Mektup yazma.
EXTRA ACTIVITIES
FOR UNITS 13-14-15-16
skimming and scanning, comprehension questions,  Fill in blank exercise
Teacher’s Book
Student’s Book




Bu plan; Milli Eğitim Bakanlığı Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı 10.02.2006 tarih ve 14 sayılı İlköğretim 4, 5, 6, 7 ve 8. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programı’na göre hazırlanmıştır.






UYGUNDUR

   İngilizce Öğretmeni                                       İngilizce Öğretmeni                                                       20/09/2010
                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Okul Müdürü

Hiç yorum yok: